30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 18, 2012

Pyttipanna i skallen

I stort sett sen när vi kom hem från gymmet så har jag, förutom när jag duschade, suttit med travprogrammet och vänt och vridit på det hela. Jag får fan inte ihop det ordentligt. Hittar inget givet singelstreck nånstans, vilket gör att det här kan bli lite dyrt.
Fast får jag tillbaka 40 miljoner så är jag villg att lägga ett par tusen på det här, men knappast annars.
Det här blir nog en form av kompromissande den här veckan, eller läsa på mer om vad experterna säger om'et.

2 kommentarer:

Ekonomi-pappa sa...

Dom djävla hamburger-objekten springer ju hur som helst, stoppa pengarna i madrassen i stället....

513andersson sa...

Nej, det blir så jäffla knôligt..