30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 10, 2012

Jag har inte tid..

..för min klocka la av i förrgår kväll. ;)
 'Bara att byta batteri', tänkte jag.
Det var det inte. Min på ÖoB för 98 kronor inköpta klocka ville inte leva längre.
'Du kan få köpa en ny klocka av mig', sa han som utförde batteribytet igår.
'Kanske det', sa jag. 'En annan dag'.
Eller så går jag ner i källarn och återupptar en avlagd klocka och byter batteri på den istället.

4 kommentarer:

Tina Högman sa...

Klockan är ca tjugo i sju nu, kan jag tala om.

513andersson sa...

Tackarrr..
..men det var faktisk liv i båda klockorna som låg i källarn, bara att ställa tiden rätt så gick dom som...


...klockor igen.. ==)

Pappa sa...

Då kanske du även hittade videokameran??

513andersson sa...

Den kameran ligger i källarförrådet i Jötteborrrg, ju.