30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, augusti 18, 2012

Deltävling 9 av 10..

..och idag ska vi åka en del av en SM-deltävling, minsann.
Trollhättan ingår också i min lista över favoritrallyn. =)
Tävlingsbanan är 262 km lång, varav 72 km är SS fördelat på 6 sträckor.
Det här ska bli såå skoj, fast vi har bara en enda konkurrent i klassen idag. Kanske läge att ta med en pokal hem idag då..? ..och om det bara slutade regna så blir det ännu bättre..

Hold your thumbs för oss.

5 kommentarer:

Tina Högman sa...

Gör jag alltid!

513andersson sa...

Hmm, du kan släppa tummarna nu.

Det gick rätt bra, detta.. I ungefär 5 km, sen var det nåt som havererade, typ en divaxel eller nåt sånt.
Det blev tidig resa hem idag, tyvärr..

Tina Högman sa...

Nä... fan vad synd... Men då hann du ju i tid till kräftskivan!

Chrille sa...

Ahhh,fan vad trist..Men sånt är livet i rallyskogen... Bara laga och ta nya tag... :)

513andersson sa...

Tina; Mm, men jag hade ju föredragit att fullfölja tävlingen.. I synnerhet när jag ändå bara fick dricka bubbelvatten större delen av kvällen...

Chrille; Mm, men surt som faan..
Över 55 tävlingar utan att bryta. Jag hade nästan glömt hur det kändes att behöva kasta in handduken..