30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juli 23, 2012

Redan från början..

..på vårat Monopolspelande märktes det hur det skulle sluta idag.. Jag hamnade i fängelse typ tre gånger på kort tid, och till slut, efter två och en halv timme, satt då Lillan där med massa hus och hotell och 78.000 i cash, medan jag hade några stackar hus och knappt 10.000 i kontanter.
Stackars Therese blev helt bankrutt idag också, med en skuld till Lillan på fem tusen..

5 kommentarer:

Lillan sa...

Men kul har vi medans vi spelar. :)

Puss

Chrille sa...

du får helt enkelt börja fuska ;-) För man kan ju inte spela sällskaps spel utan att fuska lite iaf. :-D

Lillan sa...

Här fuskas det inte! Vi kan inte lära Therese sånt. :)

513andersson sa...

Det har vi, helst när man vinner. ;)

Puss

Chrille; Jag vet inte riktigt hur man fuskar i Monopol...?
..och fusk har aldrig vart min starka sida..

=)

Chrille sa...

Hahaha,man får fuska med glimten i ögat. Hoppa över nån ruta Räkna lite "fel"... ;)
Tyvärr avslöjar mina ungar mig jämt så jag förlorar iallafall. :-D