30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juli 05, 2012

5/7 - 13/8

Den 13 augusti är jag tillbaka på firman igen. Inplanerat dom här veckorna är en 30-års... 40-årskrisfest, en Stockholmsresa, en tvådagarsfest, lite rallyåka, massa tid på gymmet och i promenadskogen, och sen har vi Therese i tre veckor.
Då blir det väl det där som händer varje år; Borås djurpark, Halmstad, Liseberg och Tjörn.
Och mindregolfande. =)

3 kommentarer:

syster sa...

Låter som en bra semesterplan =)

Louise sa...

Ha en skön semester! Själv fick jag 4 veckors betald semester... ja, eller oxå var det så att jag blev uppsagd igår och har 1 månads uppsägningstid som blev arbetsbefriad... så nu har jag 4 veckor innan jag börjar med a-kassa... så kan det gå! Men det ska bli så skönt att slippa gå dit! Pöss och hoppas vi kan ses snart!

513andersson sa...

Syster; Jopp, och så får vi se till att paddla kanot ihop med våra barn också.. =)

Lollo; Hoppas det löser sig. Klart vi ska ses! Kram..