30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juni 20, 2012

Vilodag på jobbet?

Sen vi kom hem från gymmet så har det fan vart full fart, känns det som.
Vi har fått handlat inför midsommar, både i affären, i fiskhandeln och flaskbanken.
Jag har skruvat ihop två från i helgen inköpta IKEA-hyllor, så nu ska jag till jobbet och vila upp mig, var det tänkt. Jag har haft en lärling under veckan, tanken är att han ska klara sig själv idag, så kan jag ägna mig åt helgens travsystem istället, och bara vara nån slags 'back-up'.
Veckans sista arbetsdag, det innebär sushi till jobbet, och fikamys på andra rasten, minsann.
Vad ska du äta idag?

1 kommentar:

visdomsfulla syster sa...

Lille bror, Carpe Diem betyder fånga dagen... dvs ta var på det bästa i livet och sluta stressa ! Kram <3