30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juni 11, 2012

EM är igång..

..och det är bara Sveriges grupp som inte fått spela än, men ikväll så..
Lite svårtippat är det allt, det kan ju gå nästan hur som helst verkar det som. Allt ifrån svensk trippel i segrar till en trippel i förluster och midsommarfirande på annat ställe än Polen/Ukraina.
Mitt tips för dagen är att Frankrike och England spelar oavgjort, och att Sverige vinner med uddamålet.
Jag kan ha fel, men det är rätt ovanligt.

2 kommentarer:

Chrille sa...

Dagens match för Sverige: ½ fotboll av 5... Dålig och håglös fotboll...

513andersson sa...

Jag vet inte, jag fick inte ens lyssna på matchen..
Men förlorar man mot Ukraina, och med världens bästa i laget, då ska man ta mig tusan schämmas också.