30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, mars 01, 2012

Min nya affärsidé

OK, fantisera lite nu, tänk på den där rösten i Dressmanreklamen. Tänk er följande meningar;
'Har du tröttnat på barnskrik, stadens buller och  grannarnas gräsklippare? Tagga ner, nu är den här; boxen med lugn och ro. Absolute Silence. Fyra timmars tystnad fördelat på tre CD-skivor i snygg förpackning. Köp den idag. Absolute Silence, tystnad på tre skivor.Absolute Silence, absolut tyst.'
Eller nåt sånt.
Vad tror du, skulle det bli nån succe, eller? ;)

4 kommentarer:

Rally-pappa sa...

"Ale-knixen" verkar vara ersatt av
Rollsbo City Race, allt enligt SBF:s kalender. Asfaltdäck på.....
Kommer och dreglar, tror jag.
5:e maj: Både Varvloppet i Vara och
Krutracet i Uddevalla. Dålig samordning, tycker jag.

Tina Högman sa...

Nja... tveksamt. Är det inte enklare att bara köpa ett par Peltor?

513andersson sa...

Pappa; Tack för info, har ändrat nu.
F ö ser jag ingen koppling mellan mitt inlägg och din kommentar. Gör du?

Tina; Guuuuuud, så tråkig du är.

;)

Tina Högman sa...

Förlåt då...