30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, oktober 12, 2011

Vi ska tydligen till fotbolls-EM..

Det blev klart igår, och i och med att det blev vinst i den spännande matchen mot Holland så slipper 'di svenske' att kvalspela.
Vad som är ännu roligare är att det vanns en viktig match utan Zlatan, så då behöver ju inte han följa med till EM... Fast det är ju ingen som vågar plocka bort honom från en landslagstrupp. :(

2 kommentarer:

Tina Högman sa...

Som jag skrev i min blogg fast utan att nämna hans namn, han är överreklammerad...

513andersson sa...

Utan att ha läst det innan jag skrev mitt inlägg, så kan man ju tro att du skrivit mitt också...
Eller nåt..


;)