30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, oktober 09, 2011

Massa frisk luft...

...och lite avgaser på det. =)
Åtta fd gräsklippare på startlinjen.. Precis kl 15 gick startskottet, och så var dom iväg.
Två timmars race, flest varv vinner, men samtidigt så ska man ju komma i mål också, vilket vi gjorde, på en andra plats, minsann.
Nu har jag inte facit i huvet, men 'någon' kan säkert tala om hur slutställningen blev. Hursom, det var en rätt spännande dag, och en stund efter målgången så kom regnet. Skönt att vi slapp det under  racet då..
Undras hur min kropp kommer må imorrn...? Typ massa träningsvärk, eller nåt..
Starten från racet;

..och slutet, när det inte var så många kvar;

4 kommentarer:

Tina Högman sa...

Äsch... nu tycker jag du är lite känslig...

Varvräknar-syster sa...

"Någon" lämnade över alla resultat-lapparna till pappa och han som var prisutdelare. Jag kommer ihåg att vinnaren körde 135 varv, så runt 100 varv tror jag ni körde!!!
Antar att du är helt mörbultad idag?

513andersson sa...

Tina; Känslig...?

Syster; Faktiskt inte så farligt. Lite stel i ryggen, annars bra. Är man vältränad så är man... ;)

Tina Högman sa...

ja... om du gnäller för lite träningsvärk...