30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, oktober 23, 2011

Gissningstävling igen

Idag ska vi vara midddagsvärdar åt Lollo med sambo, och vad passar väl bättre än att ha en liten gissningstävling igen?
Kort och koncist; Vad blir det för mat?
En ledtråd är att det blir vitt vin till förrätten och rött till the main course.
Gissa på, första pris är som vanligt en DVD-film och en liten flaska Underberg.
Eventuellt nåt mer.

7 kommentarer:

Louise sa...

Jag tänker inte gissa, jag tänker uppleva =) pöss, ses snart

Tina Högman sa...

Jag tror att det blir nåt med räkor till förrätt, och huvudrätt nåt mörkt kött, kanske oxfilé?

Louise sa...

Får jag gissa nu då? Pöss o tack för god mat!

513andersson sa...

Lollo; Ni var välkomna. ;)

Tina; Shit, vad nära, men ändå inte..

Lollo; Har du glömt vad du åt eller?

Tina Högman sa...

Jaha men kan man få svaret då eller?

Tina Högman sa...

Nä nu fick jag en bättre idé! Bjud mej på samma!

513andersson sa...

En utmärkt idé, hörru.
En annan dag.