30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, oktober 06, 2011

Brrr...

Det börjar bli kallt på nätterna, så det är nog ta mig tusan dags att få in täcket i påslakanet nu.
Pyamas har jag ju använt ett par veckor nu, men täcke som komplement kan ju inte vara fel. Är man sen som jag, som får ligga närmast den kalla väggen, så är det nog snarare ett måste med pyamas och täcke.

4 kommentarer:

Mat-syster sa...

Jag har 24 grader i min lägenhet utan att värmen är på!
Var tvungen att öppna altandörren på vid gavel när vi lagat mat för då var det ännu varmare.

Oxfilé med gorgonzola-sås, smörstekta sockerärtor, pommes frites och körbärstomater har vi ätit idag.. en kantarellsås blev det till barnen och som avslutning en vaniljpannacotta med hallon =)
NICE.....

Tina Högman sa...

Kan man få både gorgonzolasås och kantarellsås, om man inte kan bestämma sej?

513andersson sa...

Syster; Det är inte speciellt kallt i våran lgh, mer än på morronen.. Då är det ju skönt att ha nåt på sig...
Gott verkar ni ätit i alla fall..

Tina; Det går säkert bra.

Syster yster sa...

Japp..man kan få båda såserna om man vill =)