30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, juni 04, 2011

Tänkt gul-röd blev gul-blå-blå

Gult varv, 5 km, på fina 42;47. Sen skulle det vara ett rött varv, men jag råkade visst hamna på blå slinga istället. Det gick ju bra det också. 12;33 tog det, och medans jag gick där kom jag ju på att två blåa varv är lika långt som ett rött, så det blev ytterliggare ett blått, denna gång på 12;32. Går man blåa varvet så slipper man dessutom ett par rejäla uppförsbackar också. ;)
Hur som, 7,5 km blev det idag, och tiden blev 1:07;52.

Frulle, kaffe och dusch nu. Sen ska vi klämma på bäbis, i em/kväll är det rallyfest. En lugn sån då jag utnämnt mig själv till chaufför.
Imorrn är det race. =)

Inga kommentarer: