30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, april 09, 2011

Sådär..

..då har jag klarat av min första rallytävling som chaufför. Låt vara att det var i kategorin regularity, men ändå. Det gick väl sådär kan man säga. Vi körde av vägen ordentligt, bilen skrotad och jag bloggar från Köpings intensivvårdsavdelning. Eller också så vann vi klassen med fem startande. Jag är själv lite osäker på vilket alternativ som är rätt. Äh, skoja bara, klart vi vann. =) Frågan är dock om det blir nån fortsatt karriär inom detta..? Man ska ju sluta när man är på topp? ;)

4 kommentarer:

Winborg sa...

kanon bra kämpat, fast jag tycker nog att du skall fortsätta. Om inte annat för att se om det var nybörjar tur eller inte :)

Anonym sa...

Va ni är duktiga!
Kramiz

syster yster sa...

Klaaart att ni vann =))
Det skrev jag ju härom dagen att ni skulle göra...
Klart ni ska fortsätta. Nu hägrar ju SM, sen EM och sen VM. Hihi....

513andersson sa...

Winborg; Nybörjartur?
Jag kallar det talang, jag.

Anonym; Tydligen var vi det. =)

Syster; Nja..