30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, april 28, 2011

Plötsligt händer det

Jag gjorde nåt så ovanligt som att gå till affären nyss. När jag kom tillbaka med mina två kassar träffade jag på ordföranden här i föreningen. Han tyckte att när jag ändå bor här så behöver jag ju inte utnyttja gästparkeringen, så jag fick helt sonika en egen p-plats av honom. =)
Två veckor, sen har jag egen plats, och jag bad inte ens om en.
Åh, vad jag trivs i Kungälv.

4 kommentarer:

Tina Högman sa...

Nämen!! Vad gulligt!
I två och ett halvt år bodde jag i lägenhet mitt i stan och fick planera parkeringen varenda dag eftersom det inte är så många som är gratis precis... Och dom gratis var ju en bit ifrån min lägenhet... Jag hade ingen egen nämligen, för dom kostade 500 kronor i månaden, för det var i ett parkeringshus.
Nu äger jag min egen tomt och kan parkera VART FASEN JAG VILL!!!

513andersson sa...

Nja, helt gratis är den ju inte. Dom skulle visst slänga på en hundralapp på hyran, men det är ju näst intll gratis, om man jämför med en p-plats i Göteborg....

Tina Högman sa...

Kommer du till Lisch kan du parkera hos mej om du vill ! Gratis!

513andersson sa...

Hyggligt, hörru. =)
Tack.
Då ska man ju bara hitta en anledning att åka te Lisch också..