30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juli 08, 2010

Vått träningsläger

Inför den stundande motordagen nästa helg så var jag på ett träningsläger vid Göteborgs Gokartcenter igen. Denna gång i regn;Regnet avtog lite, och man kan ju tycka att gänget som körde före oss skulle hålla raceline, för att skapa ett torrt spår, men det var ju inte nån som körde i samma spår som nån annan..
Min bästa varvtid blev 1;19,25. Det styr väldans dåligt med omönstrade däck på vått underlag.
Hur som, nu har jag provat på det också, nu är jag laddad inför nästa helg.
Nu byter jag gokart mot truck resten av dagen.
Three down, two to go. =)

2 kommentarer:

Racingpappa sa...

Ja, bättre med varm, klibbig asfalt och glödheta däck....

513andersson sa...

Typ så, ja.