30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, juli 04, 2010

I dag är det inte lika varmt

Gårdagens planerade fotbollstittande blev ju inte riktigt vad det skulle. Jag hade så gött på balkongen så jag somnade och missade hela matchen mellan Tyskland och Argentina. Så typiskt, och så blev det 4-0 till Tyskland.

Den senare matchen var jag istället med på. En hyfsat segdragen historia, där det sista 20 började bli lite dramatiskt med straffar åt båda håll inom två minuter. Spanien vann med 1-0 över Paraguay, och får möta Tyskland i semin på tisdag. Alltså tre av fyra lag från Europa i semifinal.

Idag regnar det lite lätt, och idag blir det nog en heldag ihop med söta fröken Sörensson.
Vad ska du hitta på?

3 kommentarer:

syster yster sa...

Idag ska jag shoppa lite på torget och kanske passa på att ta ett pass på gymmet samtidigt. 2 flugor på smällen samtidigt....
Åssa umgås med mina söta barn förståsss....

Racingpappa sa...

Förmodligen färd till hantverksmässa på Backamo, där det även ska finnas "gammelbilsut-
ställning". Öppnar 11.00, men vädret är ju bara sådär. Senare idag middag med rödvin. TV-repris på "Någonstans i Sverige" är sevärd för ynglingar som Du.

513andersson sa...

Syster & pappa; Trevligt. =)
Dock hoppar jag "Någonstans i Sverige".