30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juli 29, 2010

Hurray

Det regnar idag. Det innebär att man idag kan ta hand om hemmet som håller på att förfalla.
Inte för att det är roligt, utan för att det behövs.=(
Kan mycket väl bli en sitta-inne-och-se-på-film-dag idag.=)

Dagens grattis går till världens bästa Lollo. Vi är osäkra på åldern, men närmare 30 än 25 var det visst. ;)
Hurray, igen.

2 kommentarer:

Louise sa...

Tackar! 34 blir jag minsann... fast jag har tjänat ett helt år, för förra året trodde jag att jag fyllde 34... men i år är jag säker på att det är så! Kramar o ses på måndag

513andersson sa...

Hur kan man ta fel på sin egen ålder? ;)

Kram