30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juli 19, 2010

Göteborg, en stad full av utrikesfolk

Gothia Cup började visst idag. 1500 fotbollslag från 160 länder. Två av alla 90 planer som används är de som ligger på andra sidan vägen från mitt hus räknat. Hade jag inte haft trädet framför så hade jag kunnat se matcherna från balkongen. Jag ser ju i och för sig halva det ena straffområdet, men man hör när det blir mål, man hör när domaren blåser i pipan, och man hör vuvuzelor.
*tuuuuut*

2 kommentarer:

Antifotbolls systern sa...

Att se bara ena planhalva kan ju iof sätta fart på fantasin..... Du får fantisera om vad som händer på andra halvan. Kan ju bli mer spännande än vad en fotbollsmatch är i vanliga fall :-))

513andersson sa...

Halva straffområdet var det ju. Faktiskt så tog jag mig dit och tittade också en stund. Sen började det regna lite mer.=(