30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, maj 12, 2010

Knäpp i skallen

Nu har jag suttit ett par timmar till med klureriet angående visitkortstillverkningen, och jag blir ta mig tusan helt galen snart. Jag hittar en schysst layout, får till ett bra och passande typsnitt till det i matchande färger, och sen ändrar jag mig igen och hittar nåt annat. =(
En annan sak; ska jag ha bild på visitkortet eller inte?
Jag lägger ner för idag och övergår till lunch och disk och plock istället, så kan jag lura lite på det här under tiden.
Onsdag idag, veckans sista arbetsdag, lillelördag, och det kan nog mycket väl bli aw efter jobbet.

1 kommentar:

syster yster sa...

Vad ska du med visitkort till ?