30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, maj 28, 2010

Hurtigbulle och punktering

Jag skulle powerwalkat idag var det tänkt. Det gjorde jag också, men bara en liten bit, för jag råkade ut för en punktering också. Trotoarkanter borde förbjudas.Utnyttjar en livlina och ringer en vän som hämtar mig, kör hem till mig så jag får hämta domkraft och ett vinterdäck. Kör tillbaka och jag monterar däcket, åker till däckfirman som då givetvis inte har min sort hemma. Åker till Peugeot och köper ett däck, tillbaka till däckfirman som monterar det för mig. Sen hem och får på hjulet igen.
Som nytt, kan man säga. ;)
Promenaden då? Jodå, 20,14 över 2,3 km.
Nu blir det dusch och en jävligt sen frukost, sen till jobbet.
Ha en trevlig fredagskväll vad du än gör.

1 kommentar:

Michelingubben sa...

Men däcket var ju bara platt på ett (1) ställe.......