30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, maj 09, 2010

Deltävling 2 av 12

Uppe kl 6 i morse. All by my self, dessutom.
På plats vid tävlingsplatsen kl 7 och började ta emot anmälningar och startavgiftspengar. Det är lite spännande att sitta med nästan 50 papp i knät efter ett par timmar.
När tävlingen sen kom igång blev jag ansvarig för tidkorten, så jag har tillbringat hela dagen utomhus, vilket också känns i huvet nu. Väldans mycket frisk luft, sol och avgaser i en härlig blandning.
Sladdade in på kinesen på vägen hem, så nu har jag fått vettig mat i mig också. Nu blir det bara slappa resten av söndagen, dricka vin, och sen blir det visst damsällskap.
Vad har du hittat på idag?

3 kommentarer:

syster yster sa...

Jag, barn och hundar tog en långpromenad och hade picknick nere vid badplatsen. Lite blåsigt med mycket SOL..... Mysigt !

Syster yster sa...

Jag , barn och hundar tog en långpromenad ner till badplatsen och hade picknick. Lite blåsigt men soligt och mysigt.....

513andersson sa...

Ni skulle ju kunnat ha picknick utefter rallyvägen också...? ;)