30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, maj 26, 2010

Bättre sent än aldrig

När jag vaknade imorse tänkte jag, fasen, vad gött att det är fredag. Fatta besvikelsen när jag en stund senare kom på att det bara är onsdag..
Jag har efter mycket om och men fått fram balkongmöblemanget också. Lite sent, kanske, men bättre sent än aldrig heter det ju. Det blev ju ganska bra. Fattas bara lite sällskap, och ev en flaska Martini så kan det bli riktigt trevligt.
Chilla vidare på balkongen en stund, sen ska man visst jobba också. I kväll blir det lite aw också.
Sånt är nice.

2 kommentarer:

Louise sa...

Martini på balkongen! Ja tack, kommer hemskt gärna... men inte idag... migrän :( Kramar

513andersson sa...

Hihi, tänk, jag visste att du skulle kommentera det här inlägget.
Kram