30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, april 24, 2010

Från noll till hundra

Ena stunden så är lördagen helt oplanerad, nästa stund så är den fullbokad. Plan A var att klara av en från i tisdags glömd tvätt samt handla lite. I ett förfluget ögonblick igår kväll så svarade jag visst positivt till att i eftermiddag åka till Växjö för en bilorienteringstävling. Märkligt hur det kan ändra sig. I lördags antydde jag nog att det förmodligen inte skulle bli nån fortsättning på min Bil-O-karriär, men så fick jag det här erbjudandet. Nu blir det visst till att stresstvätta kl 11 och handla under tiden, och vid 14-rycket drar vi på roadtrip till dom småländska skogarna.
Hemma nån gång i natt, förhoppningsvis.
Hur ser din lördag ut?

3 kommentarer:

Syster yster sa...

Kör försiktigt och undvik vildsvinen !!! Jag håller tummarna för att ni vinner......Kram

Rallypappa sa...

Tillbringas i sjuksängen i stället för i orienteringsbilen, tyvärr. Lycka till!!!

513andersson sa...

Syster; Icke ett enda vildsvin såg vi, dock sprang det en förmodad rävjävel över vägen..
Försiktigt gick det på sina ställen, på andra inte lika försiktigt. =)

Pappa; Jäjä, det har nog inte gått nån större nöd på dig, hoppas jag.