30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, april 22, 2010

Dum blondin?

Tora Uppstrøm Berg, hur dum får man bli? OK om hon inte visste vem Jonas Bergström var, men nu, när "alla" vet att han är förlovad med princess Madde, då håller man väl för bövelen tyst om en ev intim natt för över ett år sedan? Eller så är hon pengakåt också.
Jag trodde inte min historia skulle dimensioner som denna. Jag har varit naiv, säger hon i norska Dagbladet. Det är väl bara att hålla med.
Bild och citat är f ö från expressen.se

1 kommentar:

Syster yster sa...

Jag är så glad att jag inte är blond !!! =)) Jag skulle ju aaallldrig tala om för pressen, om min intima natt med prinsen =)))
Vad ska duuu göra i helgen ?
Jag ska ha mina goa barn o hundar..... Hmm vet inte ännu vad vi ska hitta på förutom att köpa ett psp go till Calle och baka kladdkaka.