30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, februari 14, 2010

Full fart spar tid

Grattis Mikko Hirvoneninen. =)
Vinnare av Rally Sweden 2010.
Bild lånad från svt.se
Första segern i Sverige, dessutom. Säkert inte den sista.
TV-sändningen var väl rätt OK? Kunniga kommentatorer är ju inte helt fel. Synd bara att avslutningssträckan var så spårig och uppkörd. Självklart skulle dom satsat på en helt "orörd" väg som avslutning, nu när TV var där och sände. Tycker jag då.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tyvärr har jag inte sett en enda minut av svenska rallyt, men jag har däremot hört på radion och fått uppdateringar från dig och de som är på plats för att skåda detta. Men det verkar som om de äntligen har fått köra på riktiga vinter vägar med riktig snö, det tycker jag är kul. Hur är det annars i Göteborg. Ha det bra.

Trollet ovan sa...

jag missade knappen

513andersson sa...

Jomen det rullar på, vettu.