30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, december 21, 2009

Snödag

Jamen det är ju roligt att komma ut och hitta sin bil... ...inbakad som en jävla igloo. Tur att det bara var pudersnö så det bara var att borsta bort det värsta, sen sköter ju fartvinden resten. ;)
Knappt har man kommit ut ur kvarteret förrän man ser en nerkörd skylt.
Men det var inte jag! Fast jag fick flashbacks till en annan stackars skylt, men det är nog preskriberat nu.
Sen åkte vi pulka. =)
Vi och vi, förresten, lillan åkte och jag frös om fötterna. =(

5 kommentarer:

Eje sa...

Snömy. Trevligt med snö, när den väl ligger kvar;)
På Tjörn är det nästan barmark fortfarande men lika kallt om fötterna , brrr.

513andersson sa...

Usch då. Ska det vara kallt så kan det lika gärna vara snö också.

TROLLET sa...

skylten blir aldrig preskiberad den är lika snèe som den blev när du lämnade den då, hihihi
hmmmm kollade på de idag bara för att kolla hahaha GOD JUL PÅ ER BÅDA, många kramar från ett kallt och snöigt LIDKÖPING

filuran sa...

alltså, jag tycker väl inte att den där bilen var så farligt insnöad....kolla min på www.8tr.nu i dagboken på julafton, där har du översnöad bil!!!

//filuran

513andersson sa...

Trollet; Menar du att skylten forfarande lutar? =/
Det är ju för bövelen över tio år sen den trycktes till?

filuran; För att vara i Göteborg så är det där en väldigt insnöad bil, ska du veta. Så där mycket snö har vi nog inte haft sen 17 november -95.

Kram