30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, december 15, 2009

Pepparkaksbakning

Det blev lite ändrade planer kan man säga. Meningen var ju att vi skulle äta fisk hemma idag men hamnade hos grannarna istället. Efter det så blev det pepparkaksbakning för barnen. I ungefär en kvart, sen var det inte roligt längre. Då fick vi stora ta tag i baket istället. Jag blev ju illa påmind om hur vansinnigt tråkigt jag tycker det är att baka pepparkakor, så jag var bara med i knappt en halvtimme, sen övergick jag till att dricka glögg. Det är roligt, fast det var fegisvarianten.
Kan det vara därför som jag inte har bakat egna pepparkakor på långt över tio år?

Inga kommentarer: