30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, november 25, 2009

Uppdatering i sjukstugan

Det är bättre, men långt ifrån bra. Så skulle man kunna sammanfatta det hela. Jag har börjat äta igen. Inga monsterportioner, men lite knäckebröd och yoghurt och sånt där som är snällt för magen.
Eey.. Om man har feber och inte äter så ska man ju inte dricka bara rent vatten fick jag reda på igår, utan nåt med socker i. Hade jag ingen aning om. Jag har ju inget socker hemma, då jag inte använder socker. Tur då att jag hittade en flaska Rose's lime i kylen. Det var socker i den, men en liter limesaft blev lite väl surt. Ja, den var utspädd, ja. ;)
I brist på annat så tittade jag på lördagens avsnitt av Dansbandskrampen förrut. Allvarligt, ett gäng i träningsoveraller kändes väl inte helt seriöst, om man säger så. Men Titanix var bra. =)

Inga kommentarer: