30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, november 15, 2009

Svininfluensa?

Lillans bovärd för natten ringde imorse. Hon sa att lillan såg febrig ut, hade magont och mådde allmänt risigt, men ville inte bli hämtad. En stund senare ringde hon igen, nu hade hon fått Alvedon, skrattade, lekte och ville inte bli hämtad. Frågan är om jag får hem henne till middagen?

Jag såg på Dansbandskrampen igår. Jag som alltid har gillat Torgny Melins ;) men igår var det inget bra. En fullständig avrättning av Ebba Gröns gamla dänga, 800 grader. Den andra låten har jag glömt vad det var, dåliga var dom. Men Titanix gillade jag. Blond dam i lack och läder... Me like.

Inga kommentarer: