30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, november 14, 2009

Lite av varje

Lördag igen, vilket innebär simskola nu på fm. Sedan blir det väl en schwäng till affär'n också för att fylla på förrådet med mat och dryck.

Barnhelg är det också, fast nu är lillan i den där åldern att det ska sovas över hos kompisar, så kvällen ser ut att bli ensam, om det inte blir nån form av sällskap. (Öööh...)
Vissa av er vet att jag träffade en dam för ett tag sen. Vi får väl se om hon hör av sej under dagen och vill ses ikväll. Chansen får väl ses som 50/50...

Är det nån som sett till Maysan, förresten? Det är länge sen hon tittade in nu, och frk Lindberg ska vi ju inte prata om, det är evigheter sen hon skrev här. =(

Inget kul är det på TV'n idag heller. TV4Sport sänder en träningsmatch i fotboll mellan Spanien och Argentina. Kan det vara nåt? Annars är det film som gäller... =)
Jag har en riktig klassiker som står i hyllan här och som bara väntar på att bli sedd. Recension kommer givetvis när jag sett den.

Well, ha en bra lördag, kamrater. Vad hittar du på idag?

3 kommentarer:

Louise sa...

Jag åker hem-hem jag ,till landet på en veckas semester. Annars hade jag gärna fikat på måndag. Men det kommer flera måndagar. Puss

Velourpapa sa...

Jag förmodar att "klassikern" är en Åsa-Nissefilm, säkert den där han uppfinner en ny förgasare....

513andersson sa...

Lollo; Vissa har det bra. Puss på'rej.

Pappa; Nästan rätt.


INTE!