30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, november 03, 2009

'Halv åtta hos mej'

Vi tittade på ett av TV's alla 1000 matprogram förrut, det där Halv åtta hos mej. Själva upplägget* på programmet var väl bra, men jag tyckte nog att det skyndades på alldeles för mycket så det blev lite halvslafsligt utav det hela. Det var intressant att se dagens middagsvärdinna, f ö rätt snygg, förbereda en tre-rätters middag och använder bara brödkniven. Vem i allsindar använder en brödkniv till att skära tomater, lök, mango och passionsfrukt mer än en IT-konsultmäklare från Täby?
Nåja, jag kommer nog att titta imorrn också. Ska du också se det?

* Det var väl fyndigt med upplägget i ett matprogram? ;)

2 kommentarer:

Syster Yster sa...

Jag borde kanske också kolla in detta programmet. Är ju med i "Halv 8 hos mig" gänget här i Höviksnäs. Kanske kan jag få lite tips tills det är dags hos mig.
Är ryggen bättre ? Mitt bästa tips är att sluta köra truck. Det är ett ryggdödar-jobb. I know !!!!
Nu är det bara 4 dagar kvar till Teneriffa :)
Kram

513andersson sa...

Ha ha, läs nästa inlägg. ;)

Sluta köra truck? Vad ska jag livnära mej på då?

Teneriffa har SÅ dåligt väder så här års. Det är bättre med svenskt november. ;)

Kram