30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, november 29, 2009

Första advent

Idag är en dag som jag längtat till i ett par månaders tid. Lillan skulle få åka med på hockey för första gången.
Borås HC mot Leksands IF. Nu blir det inte så.
Det dök upp en kombinerad prisutdelning/årsmöte denna dagen. Inte alls lika roligt som hockey, men i och med att vi har pris att hämta hade väl det varit iallafall lite trevligt. Nu blir det inte det heller, pga sjukdom. När jag kom upp ur sängen förrut så fick jag nysattacker, och nu först, efter en veckas sjukdom, sätter näsan igång att svämma över. Jag som tänkte jobba imorrn.

Det var tema hårdrock i Dansbandskrampen igår, med varierande resultat. Titanix var snyggast, men Torgny Melins var bäst. Vilken skön soft version dom gjorde av Alice Coopers Poison. Me like.

Jag blev kär igår kväll. På riktigt.

4 kommentarer:

Syster yster sa...

Syster vill ju höra mer om KÄRleken! Me vara nyfiken....

3-rätters middag med singelgänget + Baden igår = Vaknade med kraftig huvudvärk imorse!!!

Jag har bakat lussebullar idag. Gula och fina med mycket russin i. Hade det inte varit så långt till Gbg, så hade du kunnat få några. Det är säkert bra mot sjukdom.
Krya på dig. Kram

filuran sa...

Kär??? åååå, berätta mer!!!!

513andersson sa...

Syster; Lillebror kanske ringer sen. ;)
Jag kryar på mej så gott det går.
Kram

Filuran; Mm, kanske en annan dag.
Kram

Cam. sa...

Men skräms inte, är det nosen kommer börja nu när man äntligen blivit av med febern???
Krya på sig och ta hand om sig. PoK