30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, november 05, 2009

Es schneite heute Morgen...

..fast det var så lite så det nästan inte räknas. Planen är att vinterhjulen åker på till helgen, typ lördag, så det gör ju inget att snön håller sej väck fram tills dess. Vi ska nog inte ha sådär jättehöga förväntningar på en snövinter i år. I år heller, rättare sagt. Fast det hade varit spännande att se hur samhället reagerat om det blev som 17 november -95, för fy satan, vad snö det kom då!

Eey, min rygg är bra igen. :) Om det beror på mördarmattan eller inte ska jag låta vara osagt, men jag känner mej helt bra igen. Jobba ikväll igen då.

3 kommentarer:

Syster Yster sa...

Herre gud vad tyskinspirerade ni blivit. Jag har glömt alla tyska glosor. Det känns befriande.
Kunde jag ana en viss avundsjuka i gårdagens svar om Teneriffa :)
Grekisk afton i halv 8. Kommentar på det ?
Vad ska jag ha för tema tro ?

513andersson sa...

Jawohl, liebe Schwester. ;)

Avis? Jag? Inte alls.

Åh, jag kan se er framför mej, mumsandes svarta oliver och fetaost. Sen blev det sorba hela natten lång. Right? ;)

Louise sa...

Klart det beror på spikmattan! Pöss