30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





lördag, oktober 31, 2009

Ont i ryggen =(

Trevlig fortsättning på Halloweenhelgen då'ra. Själv har jag fått ont i ryggen. Som faan. Längst ner i ryggen, alltså. Igår på jobbet var jag nära att ge upp och sätta mej och gråta en stund, men tänkte att det blir säkert inte bättre av det, så jag bet ihop och fortsatte. Försökte få lillan att massera en stund nu på morronen. Det gick väl sådär, kan man säga. Ett varmt bad kanske kan lindra lite...? Eller sprit, så man behandlar smärtan innefrån.. ;) Kanske en kombination av båda? Kall sprit i ett varmt bad. Värt att prova, men jag tror jag avstår ändå.
Sköt om er.

2 kommentarer:

filuran sa...

Är inte Lillan lagom storlek för att gå på din rygg? Det brukar kunna göra ont som faan men samtidigt kännas skönt.

Kanske lite sprit innan hennes ryggpromenad kan dämpa eventuell smärta.

Kram

513andersson sa...

Jag har även fått tips på Zon, det verkar vara lindrigare.
(Mer lindrigt?) =/

Kram