30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, september 18, 2009

Hoppsan

Jag fick reda på igår att vi är lediga idag. Minsann. Det hade vart trevligt att se lite hockey på TV'n ikväll, men i år har Viasat Hockey och S24 hand om sändningarna. Två kanaler som jag inte har. =(
Förmodligen kan man väl inte bara köpa bara två Viasat-kanaler utan att få med en hel drös med andra kanaler, som man troligtvis inte vill ha eller behöver. Tror jag, vad tror ni?

2 kommentarer:

TROLLET sa...

Vet inte men VI har dessa kanalerna vi har ju viasat vi. Jag vet att du kan skrädda sy ditt utbud attså välja dina egna kanaler kolla med dom så får du reda på det. Kram

513andersson sa...

Jag ska kolla med dom, ja.
First thing in the Monday.
Kram