30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, september 24, 2009

Funderingar...

Jag klurar på vad jag ska hitta på till helgen. Det är la grand finale i STCC på Mantorp, det hade vart nåt. Nackdelen är att jag inte hittade nån som ville åka med. Visst, jag kan åka själv, men det är ett annat problem då. Jag ska ju jobba på fredag kväll, så det blir kanske för lite sömn för att åka till Mantorp, vara där hela dagen, och sen köra hem igen. Sen kommer det säkert regna också. =(
Planer fanns annars på att faktiskt sätta mej i Scandinavium och se hockey.. Men varför skulle jag sponsra Frölunda med 200 spänn? Nä, det går bort.
Det är lönehelg också. Lite rajraj hade väl vart skoj, men det är ett problem där också. Jag ska jobba på söndag. =(
Vi får se vad jag hittar på. I-landsproblem kallas det, va?

Inga kommentarer: