30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, juli 03, 2009

Vem är jag?

Förrut var jag över på kaffe hos Grannen. Då dök det upp en kompis till henne. En kille som jag gjorde lumpen ihop med, minsann. Han tar ihand och presenterar sej.
"Vi har träffats", sa jag. "Vi gjorde lumpen ihop". Killen ser ut som ett frågetecken. Låt gå att det snart är tjugo år sen, men vi "krigade" ju ihop i ett halvår..
För några veckor sen ringde jag en som jag jobbade med för sex-sju år sen. Det tog nog fem minuter att förklara vem jag var. =(
Inte för att vi umgicks privat, men vi umgicks på rasterna.

Är jag en sån där intetsägande person som man inte kommer ihåg efter ett tag? ;)

Inga kommentarer: