30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, juli 28, 2009

Tennispremiär

Jaha, då har man spelat tennis då också. Fyttirackarns, vad jobbigt.
M redo att serva där borta på andra sidan.Tennisplanen ligger alldeles i anslutning till min promenadslinga. Det hade vart bra om man kunde få det här till en rutin. Promenad och sen tennis, eller tvärtom. Men då hade jag väl avlidit..
Mina ben protesterar redan nu, hur ska det då inte kännas imorrn?

2 kommentarer:

Louise sa...

Ett annat bra sätt att motionera är att hjälpa till att flytta... eller bära saker upp till min lägenhet...
ringer när vi köpt bokhylla ;)
Har inte glömt att du ska få middag. Kommer. Lovar. Pöss

513andersson sa...

Tänk inte ens tanken på att flytta igen !! ;)
Jag ser fram emot den där middagen. =)

Kram