30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juli 27, 2009

Tävling i bloggen, minsann... =)

Jag har ägnat den här regniga dagen till att spela MS Minröj.. Det gick jättebra, men som synes så har jag använt en "minmarkering" för mycket. Jag satt ett par minuter och försökte hitta den felande markeringen, men hittade den inte, så till slut fick jag trycka på en annan så det sprängdes. DÅ såg jag vilken som var fel.
Nu blir det tävling; Kan du hitta den? ;)

2 kommentarer:

Eje sa...

Lurigt som tusan ...
6 rader upp och 12 rader in ifrån vänster, en blindgångare... Right?

513andersson sa...

Helt rätt! Grattis!
Det är till att ha lite att göra på jobbet, right? ;)