30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juli 01, 2009

På spåret

Det kom några mms till min telefon häromdan.. Efter lite micklande så fick jag in bilderna i datorn, och snäll som jag är så delar jag med mej till mina läsare också..
Kl. 17:00.. Hälsning från Hudik. =)
Kl. 18:12.. Jaha. Gävle då.
Kl. 19:04.. Underbar utsikt i Uppsala
Kl. 19:38.. Hemma i Sthlm
Samtliga bilder tagna av Cam
Synd bara att hela resan från Sundsvall inte var med, och att Söderhamn missades, men jag tyckte det var lite gulligt ändå. Och roligt. Iaf var det så i måndags.

4 kommentarer:

Cam. sa...

Det var ju synd att jag helt missade Söderhamn. :( Jag får väl kompensera med en annan bildserie senare i sommar.
Färgkombinationerna kan jag tyvärr inte rösta på, bästa kombon är rött, svart och lila ju!!

Maysan sa...

Hellu, jag uppdaterar mig lite bara
hare gott i solen
kram

513andersson sa...

Cam; Du hade inte kunnat tänka dej att rösta på nåt av alternativen som finns tillgängliga då? ;)
Kram

Maysan; Bra där.
Kram

filuran sa...

kan ju nästan vara från min egen resa i onsdags!!! *fnissar*