30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





tisdag, juli 21, 2009

Numer med nopprade ögonbryn

Shit, alltså. Jag lät Trollet noppra ögonbryn idag, säkert bara för att jag tyckte att familjens 14-åriga dotter pjoskade sej så. Men satan, det finns ju skönare saker man kan ge sej på än att plocka hårstrån i ansiktet. Fast jag tycker allt att jag fick MVG i uppförande. Inget pjosk här inte, mer än en gång, i vänster ögonbryn. Satan i helvete vad ont det gjorde just på ett enda ställe. Men det blev tydligen bra, och nu är jag jävligt schnügg. ;)
Enligt källa så måste man tydligen fortsätta med det här nu då, men frågan är om det verkligen stämmer...?
jävla mysigt var det inte att noppra ögonbryn. Raka pungen är faktiskt mera skonsamt, men aldrig att jag släpper dit nån med en rakhyvel.. ;)
Själv är bästa dräng, heter det ju..?

Inga kommentarer: