30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, juli 19, 2009

Inlägg nr 601, minsann.

Uppdatering av helgen;
Fredag em åkte vi på en liten road-trip, jag och lillan. Färden gick till Tjörn, och till syster. På lördagen skulle vi åkt båt, men hamnade på bio i Skärhamn istället. Ice Age 3 stod det på agendan. Aldrig mer att jag går på bio där. Kl 16 skulle den börjat, 16:15 kom vi in i salongen. Då hade personalens växel tagit slut, så dom med jämna pengar hade fått gå före i kön. Tur att jag var en av dom då. Kl 16:30 kom en ur personalen och sa att biljetterna var slut, så det hade blivit lite struligt för dom en stund, och när väl ljuset släcktes så började folk applådera. Inget av det där hade hänt nån annanstans. Kanske i Molkom, men faan inte i Göteborg. Står det filmstart kl 16, så är det kl 16, plus minus en minut, eller nåt. Och inte klappas det i händerna heller..
Söndag, idag alltså, så blev det att ååga bååd. Faktiskt till Skärhamn idag också, men sjövägen då. Betydligt trevligare. Efter det så blev det leta upp nån trevlig kobbe, och gissa vad? Vi badade. T om jag badade. Hela jag, dessutom.
Nu har jag lämnat av lillan hos mamman, för att imorron ge oss ut på en ny roadtrip, denna gång till Trollet och Tuben. Jag tar med the computer, så kan det bli dagliga uppdateringar.
Nu blir det nog filmkväll i all ensamhet.

3 kommentarer:

Winborg sa...

Huga vad kallt det lät att bada, måste nästan vara 30 grader för att jag skall hoppa i :)

Anonym sa...

Ha ha ha ja du välkommen till vakra Lidköping (Gillstad) men jag hoppas att du tar med dig bättre väder än vad vi har här nu. Kör lungt i morgon. Trollet


Till Winborg: CHICKENNNNNNNNNNNNN

513andersson sa...

Winborg; 18 grader i luften, och säkert lika varmt i vattnet. =)

Trollet; Jag kör väl alltid lugnt?;)