30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





söndag, juli 12, 2009

Favorit i repris

Gårdagen blev visst inte riktigt som jag beskrev den igår. Min favoritgranne erbjöd mej en promenad till bolaget, och det kan man ju inte dissa. På vägen hem stannade vi till på pizzerian för att äta lunch. Planen var ju att vara hemma till kl 14 när F1-kvalet började, men det började ju regna strax innan vi skulle gå. Resultatet blev att vi fick vackert sitta kvar och dricka två öl till innan det blev uppehåll, och då var klockan strax efter 15, så jag missade kvalet.
Eftermiddagen tillbringades i soffan innan favoritgrannen dök upp igen, och vi fortsatte med lite drinkar och vin. En film hann vi beta av också. En drama med Brad Pitt, Benjamin Buttons otroliga liv hette den. Handlade om en som föddes som 80-åring, och sen bara blir yngre och yngre. Se den inte, den var inte så bra. Alldeles för rörig.
Nu ska jag lägga in tvätten som jag skulle gjort igår.

Inga kommentarer: