30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juli 09, 2009

Ärende på fk

Det ordnade upp sej på fk. Tror vi, iaf.
Det kom ett brev från en som ville ha ett intyg på att jag vart ledig från jobbet till och från sen augusti 2008. Men, paperhead, jag var helt säker på att jag skrivit 2009 på ersättningsblanketten, vilket är det som gäller. När jag pratade med en på fk idag så tog hon fram blanketten på datorn, och mycket riktigt står det 2009-08-31 på den. Förmodligen hade väl det brunnit i huvet på Anngärd när hon skrev brevet till mej, men nu ska det vara ordnat, hoppas vi.
Det är det jag sagt hela tiden, fk är en instans som man ska ha så lite som möjligt med att göra.

Inga kommentarer: