30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





fredag, juni 05, 2009

Tomas och Olle, två pajsare

Sommaren närmar sej, skrev jag för några dar sen. Tanken var att det var Gyllene Tider som skulle släppa nytt, och gammalt, material, men Tomas Ledin hann visst före. Jag hörde förrut på jobbet låten som kommer höras i radion hela sommaren.. 500 dagar om året hette den. =/ Den var väl inte helt bra, om man säger så.
Mitt år har bara 365 dagar, ibland +1.

Olle Ludvigsson, Göteborgs röst i Europa.. Hujeda mej.
Hört i radioreklamen, på Rockklassiker av alla ställen; Mitt namn är Olle Ludvigsson. Jag är socialdemokrat. Rösta på mej i Europavalet. Moderaterna vill sänka din lön och försämra din anställningstrygghet, och massa annat yada, yada. Men Olle, det var ju precis det DU gjorde mot mej och mina kollegor i våras..? Jag ska rösta på söndag, men jag ska inte rösta på dej.

Bilder lånade från aftonblaskan.se och Volvo.com

Inga kommentarer: