30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





torsdag, juni 18, 2009

Stängt över midsommar

Jag ämnar, som vanligt, att fira midsommaraftonen utomsocknes, så därför blir det inget mera bloggande förrän efter helgen. Idag regnar det, men det är ju bättre att det kommer idag, så kan det vara uppehåll imorrn.Så här ser prognosen ut just nu, men SMHI har väl haft fel förr? Vi får se, helt enkelt. Det är ju inte så mycket att göra åt. Jag tar med kameran, så det kanske blir lite bilder publicerade på söndag.

Dagens grattis går till min husgud, Magnus Uggla, 55 år idag.
Bild lånad från Magnus blogg.
Ha en riktig bra midsommarafton, vad du än hittar på, och glöm inte att fem fyror är fler än fyra elefantöl.. =)

1 kommentar:

Maysan sa...

trevlig midsommar på dig själv. Jag tänker bege mig till hufvudstaden och hälsa på katalysator och Makrill.
Kram