30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





måndag, juni 22, 2009

Jag blev lite ledsen nu

Tanken var ju att det skulle publiceras bilder från midsommarhelgen här idag. Jag har tydligen lyckats med konststycket att radera dom bilder som fanns, så det blir helt enkelt inget från vårat midsommarfirande. =(
Satans jävla förbannade helvete.
Alternativt så får vi ju göra om det på fredag för tältet står ju kvar. ;)

3 kommentarer:

Louise sa...

Attans bananer... jag som såg fram emot bilderna... jag har lagt upp de få som jag tog med mobilen. Speciellt de två sista är verkligen en bra beskrivning av midsommarafton...öh...typ
Kram

Maysan sa...

Är det klickfingret som spökar kanske?

513andersson sa...

Louise; Ja, jag blev riktigt deppig där ett tag. Det var några riktigt bra bilder också. Faan..

Bra bilder hade du iaf, helst dom två sista. ;)
Kram

Maysan; Nåt var det som gick snett, iaf. Jag tittade ju på bilderna på fredagskvällen, sen dog batterierna, och igår var dom borta. =(
Kram ändå.