30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juni 10, 2009

Fullt upp, igen

Vi hade stopp i le fabrique igår. I fem timmar. Materialbrist var den officiella förklaringen, och plötsligt så blev kvällens och morrondagens arbete inställt. Hoppsan, då. Det blev med andra ord helg rätt tidigt den här veckan.

-Vi har sytt ihop ett trevligt schema angående min föräldraledighet i höst/vinter också. Nu ska jag bara till fk med mina papper och se om nån där kan hjälpa mej fylla i dagarna på rätt sätt, så det slipper skickas papper fram och tillbaka, hit och dit. Fk är en instans som man annars ska ha så lite som möjligt med att göra.
-Present ska jag handla också. Vi ska på 21-årskalas imorrn.
-Städning, detta onödigt onda, står också på dagens To-do-lista. Eventuellt byte av köksgardiner.
-Lillan ska hämtas kl 11, det är nog bäst jag tar tag i det hela nu då'ra, om det ska bli nånting gjort.

3 kommentarer:

Louise sa...

Du glömde
- köpa fisk
på din lista...

513andersson sa...

Köpa fisk står på fredagens To-do-lista, min vän.
Kram

Louise sa...

ses då då =) pöss