30/10 2007 - 11/11 2013

3.458 inlägg hann det bli. Några inte speciellt genomtänkta, andra låg det ett jädra jobb bakom.

1,56 inlägg/dag i snitt. Vila i frid..





onsdag, juni 03, 2009

Dags för utmaning igen då'ra..

Trollet har hittat en utmaning som hon skickade vidare
till bl a mej.. Håll tillgodo;

0. Var hittade du denna lista, länka till inlägget: http://trollet1976.blogspot.com/
1. Hur gammal är du om fem år? 23.. ;)
2. Vem var den sista du träffade idag? Anders, en jobbarkompis.
3. Hur lång är du? Barfota är jag 180 cm.
4. Vilken var den senaste film du såg? Monsters vs Aliens.
5. Vem ringde du senast? Ex-sambon.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'Har du pratat med M.?' Till ex-sambon.
7. Vad är helgens planer? Jobba på fredag kväll, rally på lördag, söndag vila.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på. Utvecklas det till en längre konversation så ringer jag.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? I söndags.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa.
12. När vaknade du idag? Strax innan 11. =/
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja. Den var död. =)
14. Vilken är din favoritplats? Där borta, till höger. ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Konstig fråga, jag passar..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte en aning.
17. Vad skrämde dig som barn? Flourtanten? Eller jag vet inte.
18. Vem fick dig att skratta senast? Nån på jobbet, minns inte vem.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Alla moderna är väl bärbara? Men jag har en laptop..
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I pyamas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Har du någon gång spytt på någon? Säkert på mamma som barn, men inte vad jag minns annars. Det är ju inte så snällt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota är skönt, om tillfället tillåter det.
26. Är du social? Ja, det tycker jag.
27. Vilken är din favoritglass? Ananas-split och Piggelin.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Det klassiska. Betala av skulder och köpa nya vänner. ;)
29. Tycker du om kinamat? Kinamat är gott.
30. Tycker du om kaffe? Ja.
31. Till frukost? Kaffe till frukost? Nä, det tar jag efteråt.
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, på min sida.
33. Kan du spela poker? Ja.
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Jag röker...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja.
37. Vill du ha barn? Ja, men inga fler.
38. Kan du några andra språk än svenska? Typ engelska, lite tyska och några fraser på massa språk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Jopp, en gång. Det var -94.
40. Föredrar du havet eller en pool? En pool med saltvatten.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Doteren och rally.
42. Äger du dyra smycken? Vad räknas som dyrt?
43. Har du någon gång testat narkotika? Hoppsan.. Svår fråga. Jag har känt smaken, men inte effekten om man säger så.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Fingret, när jag bet lite på en nagel. (Vad är det för frågor?)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Mej själv, såklart. ;)
46. Välj ett ärr på din kropp? Åtta stygn i vänster öra.
47. Vad har du för ringsignal? Classic phone.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det tror jag inte.
49. Flirtar du mycket? Lagom.
50. Vart togs din profilbild? I Mellerud, av alla ställen.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja.
52. Har du fått fortkörningsböter? Nä, men en skarp varning.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Jag läser inte böcker.
54. Läser du dagstidningen? Ja, man måste ju hålla sej uppdaterad.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä.
56. Dansar du i bilen? Inte än.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker 104,8
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min namnteckning.
59. När var du i kyrkan senast? 28 februari -09, på dop.

Jag utmanar härmed alla som läser här och har en blogg eller dagbok att skriva. Dock kan ju Trollet få slippa då'ra.. ;)

4 kommentarer:

trollet sa...

det var väl bra att jag slapp att ta om detta ennu en gång då. ha det bäst. Kram

Maysan sa...

Jiss, vilken lååång lista :o

Jaja jag har iaf svarat. Puh!

513andersson sa...

Trollet; Jag tänkte att du säkert har annat att göra.
Kram

Maysan; =)
Kramen

513andersson sa...

Trollet igen; Din make, däremot..

;)

Kram igen.